Top Buttons

Wednesday 23 May 2012

Kerkbasaar en Kind Wees

Publiseer in ROOI ROSE Mei 2012
Heleen Niere

Vandag loop my gedagtes ver en wyd. Hoe lekker was dit nie om as kind die jaarlikse kerkbasaar by te woon nie. My opgewondenheid was groot wanneer ek die saal binne stap met 'n tien rand noot wat ek styf vas hou in my klein sweterige handjie.
Lywige tannies het hulle sakke vol gelaai met koeke, beskuit en die bekende basaar poedings ens. My eerste aankoop was gewoonlik die sappige koeksisters met baie stroop. Daarna het ek by die pannekoek tafel gaan mense tou staan.
By die "wit olifant"-tafel het ek 'n present vir my pa uitgesoek. Hy was altyd vreeslik trots op wat ook al hy van my gekry het.
Laaste, maar ook die lekkerste was die basaar poeding wat ek buite op die trap gaan sit en eet het. Rondom die ruik van braaivleis-vure het die mans besig is om boerewors rolletjies gemaak en moer koffie gedrink.
Hier staan en nou en wens dat Aspoestertjie se towertante my terug neem na 35 jaar gelede sodat ek nog een keer die lekkerte van kerkbasaar en van kindwees kan ervaar.

No comments:

Post a Comment